•  +31 40 294 0319
  •  info@raamstyling.nl

Algemene vragen

Op deze pagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen aan Raamstyling. U kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen als u andere vragen heeft of aanvullende informatie wenst!

Producten en bestellen

Hoe moet ik meten?

Op de website kunt u per product meetinstructies downloaden. U vindt ze op de betreffende productpagina.

Waar moet ik op letten bij de aanschaf van raamdecoratie?

U dient goed op de bediening te letten. Daarnaast dient u ook goed op draaiende delen van uw raam of deurkozijnen te letten.

Kan ik stalen bekijken?

U kunt geheel vrijblijvend vijf gratis kleurstalen opvragen. Deze sturen wij u per post toe. Als u meer kleurstalen wilt zien, kunt u te allen tijde contact met ons opnemen en naar onze showroom in Eindhoven komen. Onze monteurs beschikken over de kleurstalen deze tonen zij u graag bij onze inmeetservice op afspraak bij u op locatie.

Vind ik alle kleuren en designs in de webshop?

Nee, de keuze is ruimer. Naast ons basisassortiment hebben wij nog meer kleuren en mogelijkheden. Deze kunnen wij u allemaal laten zien in de showroom. Onze monteurs beschikken over de kleurstalen deze tonen zij u graag bij onze inmeetservice op afspraak bij u op locatie.

Onderhoud en gebruik

Hoe kan ik mijn product reinigen?

Hout en aluminium kunt u eenvoudig en goed schoonmaken met het afnemen met een plumeau en een licht vochtige doek. Vlekken op rolgordijnen en plissés zijn goed schoon te krijgen op basis van een daarvoor toegankelijk schoonmaakmiddel.

Zijn de stoffen beschermd tegen verkleuring door zonlicht?

Al onze stoffen kennen een hoge mate van lichtbescherming en zijn daardoor uitstekend geschikt voor zonnige ruimtes.

Zijn de producten van Raamstyling geschikt voor in de badkamer?

Onze houten jaloezieën worden vaak in badkamers gebruikt maar zijn hier niet speciaal voor gemaakt. Mocht er schade ontstaan door vocht dan kunt u dit niet reclameren. Aluminium jaloezieën, rolgordijnen en plissés zijn wellicht een goed alternatief.

Bezorgen

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Als u wilt, kunt u uw bestelling afhalen. Indien u dit wenst kunt u contact met ons opnemen.

Hoe lang is de levertijd?

Raamstyling B.V. streeft naar een levering binnen 3-4 weken, buiten feestdagen en weekenden.

Moet ik aanwezig zijn tijdens de bezorging?

Op het moment dat u niet op het bezorgadres aanwezig bent, zullen wij trachten de bestelde producten bij uw buren af te leveren. Indien dit niet mogelijk is, komen wij nog een tweede keer leveren.

Levert Raamstyling ook in België?

Raamstyling levert ook in België. Over de hoogte van de bezorgkosten kunt u contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch via +31 (0)40 29 40 319 of per e-mail via info@raamstyling.nl.

Wat zijn de verzendkosten?

Bezorging binnen Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden is bij een bestelling met een totaalbedrag > € 250,-  gratis. De verzendkosten voor de Waddeneilanden en België kunt u opvragen bij de klantenservice. Dit kan telefonisch via +31 (0)40 29 40 319 of per e-mail via info@raamstyling.nl.

Wijzigen en annuleren

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zolang er geen materiaal voor uw order is verwerkt, kan uw order gewijzigd worden. Neem hiervoor contact met ons op. Omdat wij alleen maatwerk leveren en de productie zo snel mogelijk starten, is het raadzaam om wijzigingen zo snel mogelijk na het bestellen door te geven.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Helaas is dit is niet mogelijk vanwege het feit dat al onze producten speciaal op maat voor u worden gemaakt. Kijk op retourneren en annuleren voor informatie en voorwaarden.

Klachten

Ik heb een klacht. Wat nu?

Graag ontvangen wij per e-mail een duidelijke omschrijving van de klacht, inclusief een foto van het probleem of de beschadiging. Vermeld ook uw naam, ordernummer en het telefoonnummer waarop u overdag te bereiken bent. Wij streven er naar om ontvangen klachten binnen 4 werkdagen te beantwoorden.